[O1] Grubość tarcz przednich i mam pytanie?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • TommyLee
    Ambiente
    • 2006
    • 179

    [O1] Grubość tarcz przednich i mam pytanie?

    Zamieszczone przez Highspeed
    Desmo - dobra robota wykonana!
    co masz na myśli :?:
  • rafalus
    L&K
    • 2005
    • 1140
    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

    #2
    [O1] Grubość tarcz przednich i mam pytanie?

    Patrząc na tarcze przednią od strony felgi jak głęboko może sięgać zużycie?
    Ja zmierzyłem grubość tarczy i ma ona ok. 7mm grubości . Ile może wynosić zużycie by nadal rozkoszować się bezpieczną jazdą????
    Umnie zużycie wynosi ok 2.5mm może wydawać się mało ale przy ogólnej grubości tarczy i wizualnie jest znaczne.
    nowy cSIMC od Aliego
    seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
    Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

    półosie seryjne przebieg 273 tyś

    Komentarz

    • dariuspolo
      L&K
      S_OCP Member
      • 2007
      • 1168

      #3
      Witam,

      na Tarczach 256mm 22mm normalnie, minimalna 19mm
      280mm 22mm normalnie, minimalnie 19mm
      288mm 25mm normalnie, minimalnie 23mm
      312mm 25mm normalnie, minimalnie 23mm

      Moglbys podac jakie masz auto, lub uzupelnic dane w avantarze!

      Darek
      T4 CARAVELLE AXG 150PS/295Nm
      SEAT ALHAMBRA BLT 180PS/385Nm
      Zuzycie paliwa

      Komentarz

      • bastek016
        Ambiente
        • 2005
        • 163

        #4
        ja miałem bardzo cięka tarcze też ok 7 min i podczas deszczu tak mi się powyginały że nic tylko wymieniać ja na twoim miejscu bym się nawet nie wachał taka cięka tarcza się lapie temperature moment a wtedy nie masz hamowania prawie wogole

        Komentarz

        • rafalus
          L&K
          • 2005
          • 1140
          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

          #5
          Zamieszczone przez dariuspolo
          Witam,

          na Tarczach 256mm 22mm normalnie, minimalna 19mm
          280mm 22mm normalnie, minimalnie 19mm
          288mm 25mm normalnie, minimalnie 23mm
          312mm 25mm normalnie, minimalnie 23mm

          Moglbys podac jakie masz auto, lub uzupelnic dane w avantarze!

          Darek
          Ale to są dane właśnie całej tarczy( 2 tarcze połączone w jedno wiadomo zwie się to tarcza wentylowana) a ja bym bardziej potrzebował danych dotyczących pojedyńczej tarczy na którą przypada jeden klocek.

          A rozpytuje bo mam grube klocki. Przebieg 110tys 2 komplet klocków od 66tyś.
          nowy cSIMC od Aliego
          seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
          Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

          półosie seryjne przebieg 273 tyś

          Komentarz

          • mar33
            Classic
            • 2007
            • 28

            #6
            rafalus tarcza wentylowana nie składa się z dwóch części to jest całość, i wszędzie
            podają grubość całości.
            Jeśli jednak chcesz to zmierz szczelinę , grubość drugiej połówki i Ci wyjdzie
            19-szczelina-druga połowa , lub odwrotnie , szczelina+druga połowa+ 7mm musi się równać
            min 19 mm.
            mar33

            Komentarz

            • marekzu
              L&K
              • 2007
              • 1412
              • Superb II combi (3V5)

              #7
              zapewne jakbys nie mierzyl to i tak bedziesz mial juz grubosc ponizej 19mm skoro piszesz ze zuzycie z jednej strony masz 2,5mm

              Komentarz

              • rafalus
                L&K
                • 2005
                • 1140
                • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                #8
                Tak rozumiem ,ze jedna całość ale wizualnie to są połączone 2 części.
                Same straty. Najbardziej szkoda mi klocków.
                nowy cSIMC od Aliego
                seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
                Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

                półosie seryjne przebieg 273 tyś

                Komentarz

                • marekzu
                  L&K
                  • 2007
                  • 1412
                  • Superb II combi (3V5)

                  #9
                  lepiej wymienic niz skasowac sobie przod

                  Komentarz

                  • Wacek.pl
                    Drive
                    • 2007
                    • 99

                    #10
                    Absolutnie tarcze do wymiany.
                    Oczywiście wraz z nimi nowe klocki.
                    Co jak co aale to są hamulce i tylko samobójca na nich oszczędza.
                    1.6i ICE 2002


                    www.czystegroby.za.pl

                    Komentarz

                    • BioBogon
                      Elegance
                      • 2005
                      • 921

                      #11
                      Zamieszczone przez Wacek.pl
                      Oczywiście wraz z nimi nowe klocki.
                      Czemu to takie oczywiste?
                      Leon FR 2.0TDI 170KM

                      Komentarz

                      • Wacek.pl
                        Drive
                        • 2007
                        • 99

                        #12
                        Zamieszczone przez BioBogon
                        Zamieszczone przez Wacek.pl
                        Oczywiście wraz z nimi nowe klocki.
                        Czemu to takie oczywiste?
                        Bo jak załozysz stare klocki na nowe tarcze to tarcze po kilku hamowaniach będą się nadawały do przetaczania .
                        Stare klocki są już wytarte i teraz one będą "niszczyć" nową tarcze.
                        1.6i ICE 2002


                        www.czystegroby.za.pl

                        Komentarz

                        • rafalus
                          L&K
                          • 2005
                          • 1140
                          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                          #13
                          Właśnie
                          Jak sie klocek może ułożyć do używanej tarczy to się ułoży do nowej.
                          Kiedys też tak ambitnie wszystko wyminiałem.
                          Niechodzi tylko o kase ale o fakt ,ze nie idzie przejechać na 2 kompletach klocków 1 kompletu tarcz. Klocek się układa na szczęście, poza tym dopiero po zmianie na te obecne klocki czyli po założeniu ich na już używane tarcze przestała drżeć kierownica.
                          A pytanie nr. jak odkręcić śróbe od tarcz zabezpieczającą przed ruszaniem się tarczy.
                          Czy polerować na lustro piaste przed założeniem tarczy?
                          nowy cSIMC od Aliego
                          seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
                          Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

                          półosie seryjne przebieg 273 tyś

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez rafalus
                            Czy polerować na lustro piaste przed założeniem tarczy?
                            bez przesady, ale wytrzyszcić trzeba dokładnie
                            ale wiedz ze jak nie założysz w warsztacie jakimś to nie masz gwarancji

                            Komentarz

                            • rafalus
                              L&K
                              • 2005
                              • 1140
                              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                              #15
                              Tak masz racje sigma z gwarancją . Ale chyba nie tak łatwo jest wymienić tarcze na gwarancji.
                              Martwi mnie tylko śróba nie pozwalająca zgubić otwory na koła . Ostatnio jak zmienialiśmy tarcze to trzeba było rozwiercać bo nie szło jej wyciągnąć. Możę ktoś zna sposób jak odkręcić tę śróbę?
                              nowy cSIMC od Aliego
                              seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
                              Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

                              półosie seryjne przebieg 273 tyś

                              Komentarz


                              • #16
                                ja jak zmienialem nie miałem problemów, mechanik odkręcił wszystkie i zakręcił

                                Komentarz

                                • rafalus
                                  L&K
                                  • 2005
                                  • 1140
                                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                                  #17
                                  mogły się zapiec u kolegi
                                  nowy cSIMC od Aliego
                                  seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
                                  Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

                                  półosie seryjne przebieg 273 tyś

                                  Komentarz

                                  • Maicroft
                                    Moderator
                                    S_OCP MemberModeratoRS
                                    • 2004
                                    • 25757
                                    • Audi

                                    #18
                                    rafalus, Mam gdzies moje tarcze i klocki. Przejechalem dokladnie 2 komplety klockow i komplet tarcz. Wiec da sie. A mozna i wiecej. Nie kazdy wsiada rano i hamuje 200km dalej :szeroki_usmiech
                                    Spritmonitor.de

                                    Komentarz

                                    • koja86
                                      RS
                                      S_OCP Member
                                      • 2007
                                      • 3178

                                      #19
                                      Wymienić najlepiej na jakieś leprze . Odnośnie wymiany to widziałem tarcze wetylowane na których babka przyjechała na serwis bo coś ją lekko ściągało na jedną stronę i wyobraźcie sobie że jedna strona nie miała już tarczy tylko przegrody a ona cały czas na tym jeździła . :diabelski_usmiech
                                      Takie zwykłe Ambiente

                                      Komentarz

                                      • marekzu
                                        L&K
                                        • 2007
                                        • 1412
                                        • Superb II combi (3V5)

                                        #20
                                        a co do srubki - duzy srubokret + mlotek - uderzenie - lekko sprobowac dokrecic i powinno pojsc

                                        Komentarz

                                        Pracuję...